Wednesday, December 30, 2009

Sambutan Tahun Baru Di Uptown Rawang

Kepada semua dan seluruh warga Malaysia tak kiralah anda berada dimana, Meh sama2 kita raikan kehadiaran tahun baru 2010 di UP Town Rawang. Pelbagai acara dan xtvt telah disediakan oleh pihak pengurusan untuk anda semua. Tak perlu bersesak sesak di pusat bandaraya Kuala Lumpur kerana sambutan di UPTOWN Rawang tak kurang hebatnya juga....
So apa tunggu lagi jom kira ramai2 lepak n layan lagu2 yang akan di perdendangkan oleh para2 peserta Finalist Karaoke Suka2 Rm5 UPTOWN Rawang..
Seramai 16 orang yang telah berjaya terpilih untuk berentap di malam tahun baru ini disamping persembahan dari pasukan kompang dan kumpulan kebudayaan yang didatangkan khas dari Bandar Sungai Buaya..
Disamping itu persembahan dari Yazid(Sejati) dan juga Penyanyi tak asing lagi dari UPTOWN Rawang iaitu Bond akan mempersembahkan lagu Fatwa Pujangga bagi menghiburkan anda semua. Oelah itu jangan lepaskan peluang bersama sama kami di UPTOWN Rawang bagi menyambut tahun baru serta menyaksikan persembahan dan pertunjukkan Bunga Api yang di tempah khas untuk sambutan malam tahun baru ini!!!
Datang jangan tak datang beb!!!

Atur Cara Majlis :

7.30pm - 8.00pm Solah Maghrib
8.00pm -8.30pm Pengesahan dari para peserta dan urusan cabutan undi
8.45pm Aturcara Bermula dengan persembahan dari Kumpulan Kompang dan
Persembahan Kebudayaan.
9.15pm Sessi Sound Check dengan sebuah dendangan Bond.Selepas selesai sessi
Sound check maka bermula sessi pertandingan Karaoke suka2 Rm5
UPTOWN Rawang...

No comments:

Post a Comment